Sunday, October 25, 2015

Dua Orang Pemain Piano Dewan Besar Jasin

ha.. nak tulis tentang ingatan saya tentang orang pemain piano Dewan Besar Jasin :)

Selalunya, sekali dalam seminggu kami akan berkumpul di Dewan Besar. Biasanya, ada pengumuman penting dari Tuan Pengetua dan lain-lain hal. Pelajar juga akan menyanyi lagu maktab dan Negaraku.

Nyanyian kami diberi muzik piano besar yang terletak di dalam dewan, di kanan dekat dengan pentas utama. Dan saya ingat dua orang pemainnya, cik Azrina dan cik Zulimah. Orang Kajang dan orang JB. Cik Azrina budak blok 6 dan cik Zu ketika form 5, makwe rakan Jasin saya, budak batch lama Dwen.

Saya ingat sekali cik Zulimah buat silap bermain nota piano untuk lagu maktab, masa form five, dan kami dengan sporting nyanyi sama2 :)

Saya selalu duduk dekat2 depan ..dekat pentas,.. tu yang selalu dapat peluang tengok. And I thought cik Azrina masa tu was hot, playing the piano. Ah, the memories ... :)

No comments:

Post a Comment